NOT COMING TO PAKISTAN, MY LORD

8
243

MQM chief Altaf Hussain, who has been issued a contempt of court notice and asked to appear in person in the Supreme Court on January 7, will not be coming to Pakistan for security reasons, instead his lawyer will submit a reply on his behalf in the SC.
Sources said on Sunday that there was no way Altaf could return to Pakistan as he faced serious threats to his life here. However, as a mark of respect, “which he and the MQM accord to the judiciary”, the lawyers would certainly file a reply, they added. They pointed out that if the MQM chief came to Pakistan after security assurances, as was done by Sardar Akhtar Mengal, there would be several petitions in the court for placing his name on the ECL. Meanwhile, MQM Deputy Convener Farooq Sattar has said his party had the highest regard for the Supreme Court. However, it was no contempt to demand one’s rights, he said. Addressing a rally in support of Altaf Hussain outside the Karachi Press Club on Sunday, Sattar said all of his party leaders and the people of Karachi would appear before the court on January 7 for the hearing of contempt of court notice issued against party chief Altaf. The Supreme Court last Friday issued show-cause notice to Muttahida Qaumi Movement (MQM) chief Altaf Hussain for using contemptuous and derogatory language against the judiciary and directed him to appear before the court to explain his position on January 7. A three-member SC bench headed by Chief Justice of Pakistan Iftikhar Muhammad Chaudhry issued the notice under Article 204 read with Section 3 of Contempt of Court Ordinance 2003, while hearing the Karachi law and order case. It asked the MQM chief to appear before the court and explain why contempt proceeding should not be initiated against him for criticising the judiciary.

8 COMMENTS

  1. Its all a written script…! We should admit this fact that Asif Zardari is a true politician…! If he spend his only 10% energy in positive and productive approach for Pakistan then trust me things can move better!

  2. Is dog ki shakal dekh k is ke telephonic khatab sun k is k kale kartooton aur is ki soch ka andaza lagana mushkil nahi. Pakistan ki siasi tareekh ne itna bara ghadar na dekha hay lehaza is pe tabsara karna waqt ka ziya hay

  3. Its all a written script…! We should admit this fact that Asif Zardari is a true politician…! If he spend his only 10% energy in positive and productive approach for Pakistan then trust me things can move better!

  4. Status Update
    By Quran & Hadith Daily Dose
    وَ اِذَا لَقُوا الَّذِيْنَ اٰمَنُوْا قَالُوْۤا اٰمَنَّا١ۖۚ وَ اِذَا خَلَوْا اِلٰى شَيٰطِيْنِهِمْ١ۙ قَالُوْۤا اِنَّا مَعَكُمْ١ۙ اِنَّمَا نَحْنُ مُسْتَهْزِءُوْنَ۠۰۰۱۴اَللّٰهُ يَسْتَهْزِئُ بِهِمْ وَ يَمُدُّهُمْ فِيْ طُغْيَانِهِمْ يَعْمَهُوْنَ۰۰۱۵اُولٰٓىِٕكَ الَّذِيْنَ اشْتَرَوُا الضَّلٰلَةَ بِالْهُدٰى ١۪ فَمَا رَبِحَتْ تِّجَارَتُهُمْ وَ مَا كَانُوْا مُهْتَدِيْنَ۰۰۱۶مَثَلُهُمْ كَمَثَلِ الَّذِي اسْتَوْقَدَ نَارًا١ۚ فَلَمَّاۤ اَضَآءَتْ مَاحَوْلَهٗ ذَهَبَ اللّٰهُ بِنُوْرِهِمْ وَ تَرَكَهُمْ فِيْ ظُلُمٰتٍ لَّا يُبْصِرُوْنَ۰۰۱۷صُمٌّۢ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَرْجِعُوْنَۙ۰۰۱۸
    ترجمہ :
    جب یہ اہلِ ایمان سے ملتے ہیں تو کہتے ہیں کہ ہم ایمان لائے ہیں، اور جب علیٰحدگی میں اپنے شیطانوں15 سے ملتے ہیں،تو کہتے ہیں کہ اصل میں تو ہم تمھارے ساتھ ہیں اور اُن لوگوں سے محض مذاق کررہے ہیں۔اللہ ان سے مذاق کررہا ہے ،وہ ان کی رسّی دراز کیے جاتا ہے، اور یہ اپنی سرکشی میں اندھوں کی طرح بھٹکتے چلے جاتے ہیں۔یہ وہ لوگ ہیں جنہوں نے ہدایت کے بد لے گمراہی خریدلی ہے، مگر یہ سودا ان کے لئے نفع بخش نہیں ہے اور یہ ہر گز صحیح راستے پر نہیں ہیں۔ن کی مثال ایسی ہے جیسے ایک شخص نے آگ روشن کی اور جب اُس نے سارے ماحول کو روشن کردیا تو اللہ نے ان کا نورِبصارت سلب کرلیااور انہیں اس حال میں چھوڑدیاکہ تاریکیوںمیں انہیں کچھ نظر نہیں آتا۔ 16یہ بہرے ہیں،گونگے ہیں،اندھے17 ہیں،یہ اب نہ پلٹیں گے۔
    تفسیر :
    15- شیطان عربی زبان میں سرکش ، متمرّد اور شوریدہ سر کو کہتے ہیں۔ انسان اور جِنّ دونوں کے لیے یہ لفظ مستعمل ہوتا ہے۔ اگر چہ قرآن میں یہ لفظ زیادہ تر شیاطین جِنّ کے لیے آیا ہے ، لیکن بعض مقامات پر شیطان صفت انسانوں کے لیے بھی یہ استعمال کیا گیا ہے اور سیاق و سباق سے بآسانی معلوم ہو جا تا ہے کہ کہاں شیطان سے انسان مُراد ہیں اور کہاں جِنّ۔ اِس مقام پر شیاطین کا لفظ اُن بڑے بڑے سرداروں کے لیے استعمال ہوا ہے ، جو اس وقت اسلام کی مخالفت میں پیش پیش تھے۔
    16-مطلب یہ ہے کہ جب ایک اللہ کے بندے نے روشنی پھیلائی اور حق کو باطل سے ، صحیح کو غلط سے، راہِ راست کو گمراہیوں سے چھانٹ کر بالکل نمایاں کر دیا ، تو جو لوگ دیدہ ٴ بینا رکھتے تھے، ان پر تو ساری حقیقتیں روشن ہو گئیں، مگر یہ منافق ، جو نفس پرستی میں اندھے ہو رہے تھے ، ان کو اس روشنی میں کچھ نظر نہ آیا۔” اللہ نے نورِ بصارت سلب کر لیا“ کے الفاظ سے کسی کو یہ غلط فہمی نہ ہو کہ ان کے تاریکی میں بھٹکنے کی ذمہ داری خود ان پر نہیں ہے۔ اللہ نورِ بصیرت اسی کا سلب کرتا ہے ، جو خود حق کا طالب نہیں ہوتا، خود ہدایت کے بجائے گمراہی کو اپنے لیے پسند کرتا ہے، خود صداقت کا روشن چہرہ نہیں دیکھنا چاہتا۔ جب اُنہوں نے نورِ حق سے منہ پھیر کر ظلمتِ باطل ہی میں بھٹکنا چاہا تو اللہ نے انہیں اسی کی توفیق عطا فرما دی۔
    17-حق بات سُننے کے لیے بہرے ، حق گوئی کے لیے گونگے، حق بینی کے لیے اندھے۔

Comments are closed.